WordPress och Mac Edin

Har redan registrerat ett WordPresskonto, som du märker.
Har även justerat en del inställningar, valt en bild till sidhuvudet (kotte på sten) och påbörjar nu äventyret.
Jag är i grunden en grafisk formgivare och har sysslat mest med print dvs InDesign och sånt. Därför tror jag det här kommer att innebära en massa nya utmaningar.
Min vän MH ler om han läser det här. Han funderar nog ”hur ska det gå?”.

Jag vet inte hur mycket tålamod jag ska ha med det jag inte kan.
Det jag inte kan som jag måste kunna – inga problem eller…inte sååå mycket problem.
Det jag inte kan och som jag inte ser är avgörande för min egen trivsel och mina läsares trivsel. Dom sakerna kommer jag troligtvis inte att lära mig.

Kommentera

