Första och andra hemsidan är klar

HEMSIDA NR 1
Den första hemsidan jag byggt är klar.
Den är för mig själv. Den du läser på just nu, alltså.
Det är en blogg, det är en hemsida.

Är imponerad av både WordPress och även lite av mig själv.
Det hade kunnat bli ännu bättre, snyggare, fräckare…och det blir den kanske med tiden.
Det jag gillar är att det gick snabbt. Och ser helt OK ut.

Lyckades även byta ut standardadressen till en egen domän: mcedin.se

HEMSIDA NR 2
Den andra hemsidan jag byggt i WordPress är klar.
Återkommer med länk till den senare. 

Kommentera

