Keramiska knivar

Mac Edin - Keramiska knivar - 2012-01-27

Jag har varit sugen på keramisk kniv länge.
De ska vara vassa, har jag hört.
Har varit avskräckt av priset.

Därför blev jag lite glad när jag kom över ett gäng set, 3 knivar i varje, som är keramiska, som är knivar. Till ett pris som ger mig möjlighet att testa.

Dessa knivar kan troligtvis inte mäta sig med många stora och
välkända varumärken, tror jag.
Å andra sidan får du tre knivar för priset av en ”välkänd kniv”.
Se det som en möjlighet att prova på att skära med keramik.
De här keramiska knivarna ger definitivt känslan jag efterlyst – känslan av en vass kniv.
Störst skillnad mot en metallkniv märker man när man skär mjuka saker, som t ex tomater, apelsiner…

De ser rätt bra ut också.

Vill du köpa ett knivset – fyll i formuläret nedan.
Är du snabb kan du få leverans redan idag.

 

LEVERANS
Om du behöver leverans till adress som ligger
utanför Jönköping finns det lösningar för det.
Om du väljer Posten, kostnad: 80:-
Om du vill skicka den med någon eller har
annan idé om hur leverans kan ske – skriv
något om det i meddelandefältet.

Kommentera

